marți, 3 noiembrie 2009

Autoportretul...

Idei multe...timp putin, aproape inexistent...tema relativ complicata...spun relativ pentru ca, daca ar fi fost vorba de un alt personaj, toata aceasta tema era floare la ureche...ca veni vorba de personaj, daca stau mai bine sa ma gandesc....e o tema chiar complicata mon cher(Ana-Maria, multumesc ca m-ai luat de urechi..mai greu cu franceza asta), mai ales ca "modelul" nu stie sa pozeze, iar de naturalete, nici nu incape vorba...parca stie cand urmeaza sa apas pe declansator....vointa maxima, cunostinte medii, echipament putin....rezultatul.....si mai putin........

Canon 50D, Sigma 17-70mm f2.8-4.5

Total nemultumit de rezultat, am decis sa mai incerc o data...fizicul neajutand, am decis sa incerc cumva sa prind din suflet......si cum despre ochi se zice ca sunt poarta sufletului....



Canon 50D, Sigma 17-70mm f2.8-4.5

...am incercat sa-l imortalizez pe tot......

8 comentarii:

  1. Foarte tari ambele, dar o prefer pe cea cu ochiul, este artistica si originala. tu esti pe drumul ce bun se pare....

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ezitat putin in a folosi cea de-a doua fotografie...Am in plan o serie de portrete cu tenta groteasca/satirica/comica, dar momentan nu am nici timpul necesar si nici personajele care sa vrea sa-mi pozeze...multumesc pentru incurajare..ah, si inca ceva...cred ca toti cei de studiem la dalles suntem pe drumul cel bun, dar mai avem de invatat inca....mult de tot....asa ca nu-ti pierde increderea si avantul...cu ele treci muntii, vorba batranilor...Numai bine si multa multa multa lumina folositoare..si bine plasata;). Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari amandoua sunt super!
    bine incadarate si nebune.
    sigur o sa gasesti tu pana la urma si modelele dorite.
    .

    RăspundețiȘtergere
  4. hai lasa-ne cu modestia ca prima e bestiala... daca aveai si mustata a la Edge credeam ca esti de la U2 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ca prea multa modestie! Ambele portrete au iesit super! perfectionism, autoironie, umor satiric... ochiu' asta spune multe :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce sa spun
    sunt bune amandoua
    a doua evident este mai ineteresanta, transmite un alt mesaj, dar mie parca imi palce mai mult prima

    RăspundețiȘtergere
  7. prima este de coperta...ceva gen rolling stone magazine. sa tot mai faci incercari;)

    RăspundețiȘtergere